ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

با گسترش خرید و فروش محصول به صورت اینترنتی، مشتری می‌تواند به صورت آسان‌تر و کم هزینه‌تر به تهیه محصول بپردازد. با وجود تمام مزایایی که خرید اینترنتی در بر دارد، اما نکاتی وجود دارند که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه نمود. یکی از این نکات قابل توجه، ضمانت اصل بودن کالا می‌باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده که یک محصول را درچندین سایت مختلف با قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید. در این هنگام برای انتخاب محصول سردرگم و دچار شک می‌شوید. بنابراین تشخیص یک سایت معتبر برای خرید، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای خرید اینترنتی می‌باشد.

ضمانت اصل بودن کالا در اتامیس
کالاهایی که به صورت قاچاق وارد شده باشند، شامل گارانتی نمی‌شنود. بنابراین تضمینی برای کارکرد مناسب و یا حتی خدمات پس از فروش آنها وجود ندارد و در صورت خرابی قطعه، پاسخگویی مناسبی برای آن صورت نمی‌گیرد. پس در صورت اصل بودن کالاها محصول همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه خواهد شد. در فروشگاه اینترنتی اتامیس نیز، کلیه محصولات شامل گارانتی هستند و در صورت مشکل، شما می‌توانید با پشتیبان‌های ما تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اتامیس خود وارد کننده بسیاری از کالاها یا نماینده اصلی شرکت‌های واردکننده می‌باشد. بنابراین محصولات عرضه شده در این فروشگاه، با قیمتی مناسب، همراه با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌گردند. نوع بسته بندی کالا نیز، نشانه‌هایی از اصل یا تقلبی بودن محصول را دارد. تمامی محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه، اورجینال بوده و دارای بسته بندی اصلی شرکت مرجع و بسته بندی هنگام ارسال میباشند .

یکی دیگر از نکات قابل ذکر، خرید از سایت‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این نماد به معنای تایید سایت از طرف سازمان وزارت صنعت معدن تجارت می‌باشد. فروشگاه اینترنتی اتامیس نیز، از این نماد و درگاه پرداخت بانکی امن، بهره می‌برد. بدین صورت تمامی تراکنش ‌های مالی قابل پیگیری می‌باشند. فروشگاه اتامیس ضمانت اصل بودن و کیفیت مناسب کالاهای خود را تایید می‌نماید.

بازگشت به بالا